Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED


Veebipoe www.alge-sere.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Sere AM (registrikood 16965389),
asukohaga Saare maakond, Saaremaa vald, Kailuka küla, Kaasiku, 94127.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba
kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise
tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
1.4 OÜ Sere AM jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud
muudatusi kajastatakse alge-sere.ee veebilehel
2. Tellimuse vormistamine
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud
andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus,
mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
pangalink või Visa ja Mastercard kaardimaksed.
2.2 www.alge-sere.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Klient, et ta on
tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
2.3 NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.4 Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises
keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel
Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi
andmetele.
2.5 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.6 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud
isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
2.7 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse
sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3. Kohaletoimetamine
3.1 Läbi veebipoe on võimalik kaupu tellida järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome ja
Poola
3.2 Muudesse riikidesse tellimiseks palun võta ühendust sere.alge@gmail.com
3.1 Tooted tarnitakse kliendile läbi Omniva, Itell Smartpost, DPD poolt pakutavate
teenuste. Väljaspool Eestit saadetakse kaubad kulleriga kliendi tarneaadressil või pakiautomaati.
3.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.3 Tellimused postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul. Juhul, kui Kliendil on kauba saamisega kiire, siis võib
alati kirjutada selle lisainfosse ja võimalusel saadetakse Veebipoest pakk välja ka kiiremini.
3.4 Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates
müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7 -14 kalendripäeva jooksul.
3.5 Me ei vastuta viivituste eest, mis on seotud tellimuse kohaletoimetamise või valele aadressile või
valele isikule toimetamisega, kui tellimust sooritades edastati puudulikud või ebatäpsed andmed.
3.6 Kuna veebipood müüb looduslikke tooteid mis on ilmastikuolude suhtes tundlikud(külm, soe), siis
tuleks kliendil valida külmal ja kuumal ajal vastav tarneviis, soovitatav on siseruumides asuv
pakiautomaat. Me ei vastuta ilmastikuolude tõttu riknenud kauba eest.
3.7 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

4. Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3 Taganemisõigus ei kohaldu, kui klient on tellinud kauba pakiautomaati, aga pole pakile õigeaegselt
järele läinud ning pakk on saadetud tagasi e-poe omanikule. Kliendil on võimalik kaup uuesti
pakiautomaati tellida, tasudes paki tagastamisega ja uuesti saatmisega seotud kulud.
4.4 Taganemisõigus ei kohaldu kui klient ei ole tarneviisi valides arvestanud kauba olemust ja
ilmastikuolusid (näiteks paki sisu on väljas asuvas pakiautomaadis ära külmunud).
4.5 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik
kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks
füüsilises poes.
4.6 Kauba tagastamiseks tuleb taganemise soovist teada anda emaili aadressil sere.alge@gmail.com
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.7 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus,
et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
4.8 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et
ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.9 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.10 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
4.11 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis
ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.12 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis
oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest kuue esimese kuu jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
5.2 Kuna veebipood müüb looduslikke tooteid, mille säilivusaeg ei ületa kahte aastat, siis ei ole võimalik
toote mittevastavusele või puudustele tugineda peale tootele märgitud parim enne kuupäeva saabumist.
5.3 Kuna veebipood müüb looduslikke tooteid, mis on välistingimuste suhtes tundlikud(külm, soe), siis
tuleks kliendil valida kauba tellimisel sobilik kohaletoimetamise viis. Soovitatav on soojal või külmal ajal
valida siseruumides asuv pakiautomaat või minna pakile võimalikult kiiresti järgi. Toote mittevastavustele
ei ole võimalik tugineda tarneviisist või paki hoiustamisest automaadis tulenevatest kahjustustest.

5.4 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-
kirja aadressile sere.alge@gmail.com või helistada telefonil: 55661260

5.5 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.6 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab
Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood
ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.7 Veebipood ei vastuta kolmandate osapoolte põhjustatud võimalike vigade eest, mis põhjustavad
olukorra, kus rahaülekanne või kaardimakse võib ebaõnnestuda. Kui rahaülekande või kaardimaksega
seoses tekib probleeme, on Klient kohustatud teatama neist viivitamatult Müüjat
5.8 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis
15 päeva jooksul.
6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba
ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et
kohale toimetada kaupa.
6.2 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on
selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist
otsepostituse teadete saamiseks.
6.3 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja sere.alge@gmail.com teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud
juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine
7.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile sere.alge@gmail.com
või helistada telefonil: 55661260
7.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada
Tarbijakaitseameti koduleheküljel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe
vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
8. Autoriõigus
8.1 www.alge-sere.ee veebipoe ja Veebilehe kujundus, pildid, fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigusega
ning selle kasutamise ainuõigus kuulub Sere AM OÜ-le. Veebilehe sisu ei tohi ilma Sere AM OÜ kirjaliku
loata reprodutseerida, levitatada ega muuta, sealhulgas ka blogipostitusi ja muid materjale.

Shopping Cart